Mari berselawat!

MARI BERSELAWAT!
"Sesungguhnya Allah dan malaikatNya berselawat kepada Nabi. Wahai orang-orang yang beriman berselawatlah kamu kepadanya serta ucapkanlah salam sejahtera dengan penghormatan yang sepenuhnya. [Al-Ahzaab 33: 56]"

Ahad, 24 Jun 2012

Selesai Kursus Pembangunan Laman Blog (Asas) Siri 1.

Assalamualaikum W.,

Alhamdulillah, terima kasih kepada Allah S.W.T kerana memudahkan segala urusan hamba-hamba-Mu dalam mempelajari sezarah ilmu yang Engkau pinjamkan kepada kami.

Saya ingin mengucapakan terima kasih kepada pihak penganjur khususnya Pn. Mazirah, para peserta, En. Mazri selaku pembantu pengajar dan semua yang terlibat dalam kursus ini.
Semoga ilmu yang disampaikan dapat menjadi pengerak kepada para peserta untuk menggunakan ilmu tersebut ke arah kebaikan dunia dan akhirat.

Saya menerima sebarang pandangan, cadangan dan komen daripada semua pihak untuk memperbaiki penganjuran kursus yang akan datang.

Saya ingin memohon maaf sekiranya ada sebarang kekurangan dan terlanjur kata sepanjang pengendalian kursus tersebut. Segala yang baik adalah daripada Allah dan segala yang buruk adalah daripada diri saya sendiri.

Saya sedang menilai hasil kerja para peserta untuk memberi ganjaran kepada siapa (?) (seorang je ya) yang memenuhi ciri-ciri yang saya minta. Tungguuu..., ada hadiah untuk pemilik blog tersebut. :)

Pemenang akan saya umumkan dalam entri ini juga. Jadi para peserta tunggu k!

(p/s: kepada para peserta, saya ada sertakan tutorial video untuk "refresh" buat blog. Klik sini!)

Sekian, terima kasih.

Ikhlas,
Salman Sha'ri.

2 ulasan:

  1. Salam, alahai tiada dalam gambar. Harap lepas ni dapat join course sepenuhnya.
    Terima kasih sekali lagi kepada Cikgu-cikgu sekalian.

    BalasPadam
  2. Alahai...takde dlm gmbr ya. Insya'Allah, lepas ni boleh join utk kursus lanjutan pula. Sila ikuti entri terbaru berkaitan tip-tip terbaru utk laman blog di Salshaza.Blogspot.Com (bhg. menu "Blog")! :) Terima kasih.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...